poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Zaczynamy!

Witajcie! To moja pierwsza notka, utworzona troche w celach roboczych. Bloguje od dawna ale zawsze na komputerach stacjonarnych, teraz pierwszy raz próbuje ogarnąć to na tablecie dlatego proszę o wyrozumiałość, troche zejdzie zanim poustawiam wszystko tak jak chcę. Mam nadzieje ze każdy kto tu zajrzy zostanie na dłużej. Chciałabym podzielić sie z wami pasją jaką niedawno odkryłam do ziół, zdrowego odżywiania do szukania piękna w tym czym obdarzyła nas matka natura.  To nie bedą profesjonalne porady ani nic w tym stylu, bo ja cały czas sie uczę i rożnie mi z tą nauką wychodzi, nie wszystko jest tak jak bym chciała ale ważne aby nie stać w miejscu prawda? Dlatego zapraszam was do wspólnego szukania, uczenia sie, próbowania, doświadczania wzlotów i upadków, w końcu razem raźniej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie ma złej pogody, jest tylko nieodpowiednie ubranie!

Czyli szwedzkie podejście do życia! Powiem szczerze, że kiedyś nie potrafiłam się odnaleśc w tym kraju. Nic mi nie pasowało, a pogoda w szcz...